۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

همه گی تونستید راحت بخوابید؟


تونستید بعد از دیدن فیلم دانشگاه سرتون را راحت بگذارید و انگار که نه انگار اتفاقی افتاده؟ دوستانی که در خارج هستید، تونستید بعد از دیدن این فیلم‌ها دوباره به دیسکو و پارتی‌هاتون برسید؟یا فقط یاد گرفتیم که مثل روز ۲۲ بهمن فقط آمار سایت رو بالا ببریم؟ به خدا در عجبم.در عجبم که تو مملکت خودم تو دانشگاه جوون هارو مثل یک گلّه جمع میکنند، کتک میزنند بعد میبرنشون به سلاخی، ما هم سرمون رو راحت میگذاریم و میخوابیم.

در عجبم که بعد از این همه جنایت، بعد از این همه گستاخی، ما هنوز از آرامش و ملایمت حرف می‌زنیم.هنوز دنبال راهپیمای سکوت هستیم.هنوز بعضی‌‌ها پیدا میشند که حرف از دموکراسی میزنند.حرف از حذف شورای نگهبان میزند.حرف از درخواست راهپیمایی میزنند.

اقای کروبی،کروبی عزیز، در مقابل این همه جنایت مگه می‌شه حرف از آرامش زد؟ مگه می‌شه حرف از پرهیز از خشونت زد؟ به والله نمیشه.

روی سخن من با همه هست. دوستان، حجّت بر همه تمام شده.خودتون هم میدونید.نگذارید که روز ۴شنبه سوری رو با حرفهای صد من یه غاز دوباره ازمون بگیرن.نگذارید که با لینک‌های انحرافی که سخن از آرامش میزنند دوباره برای خودشون وقت دست و پا کنند.در مقابل ما یک عده وحشی، بی‌ پدر مادر بیفرهنگ قرار گرفته که به هیچ صراطی مستقیم نیستند.یک عده بی‌ناموس که چیزی به اسم انسانیت به گوششون نخورده.پس نگذارید که دوباره این روز‌ها تکرار بشه.نگذارید که بعد از ۴شنبه سوری هم بیان و بهمون بخندند.نگذارید بعد از این همه جنایت آب از گلوشون پایین بره.

ای خامنه‌ای کثیف، تو هم بدون که دیر و زود داره ولی‌ سوخت و سوز نداره.نوبت مردم ایران هم میرسه.همین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر