۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

واسه اولین بار دلم میخواد ایران ببازه


همون طوری که میدونید تو چند ساعت آینده تیم فوتبال ایران قراره واسه اولین بار با برزیل مسابقه بده.

جدا از اینکه چرا این مسابقه قراره که تو یه کشور دیگه برگزار بشه و چرا ما خودمون نمیتونیم این مسابقه رو برگزار کنیم یه مساله که داره منو آزار میده تبلیغات سیاسی هست که این دولت مردم فریب قراره بعد از این مسابقه شروع کنه که دیدین، به برکت این دولت هست که ما تونستیم با برزیل بازی برگزار کنیم و این به خاطر دید کشور‌های دنیا به ایرانه و اینها همش از برکت جمهوری اسلامیه و آقا امام زمان هم کمک کرد و...۱۰۰۰ تا چرت و پرت دیگه که الان فکرشو می‌کنم حالم به هم میخوره.نمیدونم شما طرفدار فوتبال هستید ویا نه؟ ولی‌ واسه من که تمام عمرم با فوتبال بزرگ شدم همیشه آرزو داشتم که یه روزی ایران با برزیل بازی کنه.ولی‌ دیگه فکرشو نمیکردم که به برکت همین دولت و همین مملکت امام زمان، قراره که آرزوی باخت ایران رو بکنم،اونم بعد از یک عمر انتظار واسه همچین بازی.

واسه من سخته .احساس شما چیه من نمیدونم، ولی‌ اینبار نمیخوام ایران برنده بشه.نمی‌خوام ایران بازی رو ببره بعدش اینها به نفع خودشون تبلیغ کنن. میخوام برزیل فردا ۱۰ تا گل بزنه.میخوام اصلا نتونیم از جامون تکون بخوریم که دیگه فرداش این احمدی گشاد نیاد دوباره چرت و پرت بگه.می‌خوام اونقدر بد بازی کنیم که دیگه این احمدی گشاد با اون رئیس فدراسیون نتونن از برکات جمهوری اسلامی حرف بزنن!

منکه اینجوری فکر می‌کنم و فردا با پیراهن برزیل میشینم که بازی رو نگاه کنم.شما رو نمیدونم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر